torsdag 17 april 2014

Vecka 16 (tid) - diskussionsforum

4 kommentarer:

  1. Idas var riktigt fin. Bra skildrat och ambitiöst genomfört.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Wada`s årsringar, speciellt med alla sprickor (fallgropar/hinder på vägen?!) och så tycker jag Joanna`s bild av hur tiden kan ses var fin, när skuggorna nästan är nyonblå!

    // Ida idalism.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Glömde bort mig denna helg. Tiden bara gick, s.a.s., och bilden blev aldrig publicerad. Tur i oturen kan tyckas, för mina årsringar hade känts som upprepning. Och nu kan jag ju också, utan att slå hejdlöst på egen trumma, tycka att årsringarna tog veckans favoritpris. Glesbygdens vackra klocka ser jag inte en skymt av... mysteriet tätnar. / Emma

    SvaraRadera
  4. Hade inte TID helt enkelt. Och eftersom jag drivit linjen att bilderna skall lämnas rätt vecka, kan jag ju inte göra annat än underkänna mitt bidra denna vecka :-(

    SvaraRadera