måndag 24 februari 2014

Vecka 9 (film) - diskussionsforum

7 kommentarer:

  1. Är det bara jag, eller hade det varit bättre att diskutera denna veckas bilder nästa vecka? Då har ju alla lagt upp dem (speciellt om man likt mig alltid lägger upp lite sent) Sedan hade iallafall jag haft lättare att åsikta i en fb-grupp, då man oftast loggar in där varje dag medan bara en gång i veckan här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske bara är jag, men borde vi inte skärpa oss lite och publicera temat rätt vecka? Är det inte det som är idén? Eller har jag fel? Tror kommentarerna kanske blir fler då? Nu kan man gå in sent en tisdag och det börjar rulla in bidrag från veckan före. Är det inte inne i tid får man skämmas och inte lägga upp nått den veckan eller? :-)

      Radera
  2. Det är väl inget egentligen som hindrar att man diskuterar ämnet veckan efter? Vissa ämnen är ju lättare att diskutera än andra....
    Jag vill gärna hålla projektet utanför fb.

    SvaraRadera
  3. Det är väl upp till oss själva att bestämma när vill diskutera ett tema? Håller med om att man vill se allas bidrag för att se vilken man tycker bäst om, så veckan efter är väl en utmärkt idé. Jag har dock utgått ifrån att forumet är öppet lite när som så jag svarade på förra veckans tema under denna vecka, men under förra veckans rubrik.

    SvaraRadera
  4. Och lite kommentarer om veckans filmtema. Claes gurka är klurig. Gillas. Sedan tycker jag Emma har tänkt lite utanför genom sin tolkning av filmer. Kreativt.

    SvaraRadera
  5. Oh, det missade jag. Gillar också Emmas tolkning! :)

    SvaraRadera
  6. En får tacke! :-) Själv gillade jag alla härliga "gamla" filmgrejor. Har en förkärlek för allt retro, och gamla biografer <3 / Emma

    SvaraRadera