tisdag 4 februari 2014

Vecka 6 (socker) - diskussionsforum

4 kommentarer:

  1. Svårkommenterat ämne, tydligen. Själv är jag mest nöjd med att jag åstadkom något med nästan tre dagar till godo ;-)
    Cs bild är vacker. Nästan som oslipade diamanter.

    SvaraRadera
  2. Svårt ämne att variera också :) Cs bild är fin. Har du byggt ditt torn själv, förresten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har jag byggt själv. Men fick ta hjälp av maken för att kunna flytta verket till "fotostudion"... Blev lite gummiartat i fogarna. Antar att det var kombinationen socker-lim. Undrar om inte kristyr hade gjort tornet styvare... För övrigt tycker jag bilderna ändå är ganska bra. Tänkte ett tag sockra mig själv... Eller hitta något übersött att fota, men det föll på tidsbrist.

      Radera
  3. JAg tycker BFoton har varierat bra, alla socker sorter typ :-) sedan Cs bilder är ju läcker. WADA är kanske den som lagt ner mest jobb dock :-)

    SvaraRadera