lördag 15 mars 2014

Vecka 11 (intelligens) - diskussionsforum

7 kommentarer:

  1. Många härliga tolkningar på intelligens. Mest förtjust är jag nog i Mensamedlemskapet, bokmassorna och den avlägsna intelligensen i universum. Själv hade jag v.11 ingen som helst kontakt med vare sig energi eller intelligens, så foto uteblev. Närmast till hands hade varit ett foto på nuvarande läsning "Min mormor hälsar och säger förlåt". För den är intelligent. Men som principnörd med OCD så postar jag inga foton i efterhand. / Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra, jag håller med Dig i tid eller inte alls :-) synd iofs ioch med att du ofta har bra bilder.

      Radera
  2. Ingen som helst kontakt med vare sig energi eller intelligens? Det låter som en halvsubtil diss av umgängeskretsen :) Solklar personlig favorit var annars Joannas Bostonterrier. :)

    Hade lite små funderingar kring om någon / några skulle vara intresserade av att kanske sammanstråla för en brunch eller dylikt på ex Fotografiska nån gång framöver i vår? Finns det något intresse för det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sammanstrålar gärna, om det är om ett tag... Och med lite notis ;-) Kanske i början av maj?

      Radera
    2. Energin och intelligensen jag saknar kontakt med just nu är nog mest min egen...men jag ser nu hur det kan tolkas när jag läser kommentaren igen... :-)

      Radera
  3. Om ett tag låter väl rimligt :) Någon annan intresserad?

    SvaraRadera
  4. Låter kul, maj låter som en plan.

    SvaraRadera