fredag 28 mars 2014

Vecka 13 (-ismer) - diskussionsforum

10 kommentarer:

  1. Hej! Jag ska opereras och kommer att vara på kryckor under en period. Vet inte riktigt hur det kommer påverka men risken är att jag kommer "halta" (fniss) efter då jag inte kommer att röra mig runt så mycket
    Men ska göra mitt bästa. //Camilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas op går bra! Gör det du kan.... Det ska ju trots allt vara kul också...

    SvaraRadera
  3. Kul och kul - det här är ju blodigt allvar? :) Jag utnämner spik-i-foten- Camillas egoistbild till veckans (hittills) finaste!

    SvaraRadera
  4. Skön humoristisk twist på det mesta denna vecka, härligt! Funderar varför min sida dyker upp mkt senare i blogglistan till höger trots att jag lägger upp samtidigt som Emma (båda är wordpress). Har jag gjort ngt galet i inställningarna på min sida tro? :O

    SvaraRadera
  5. Ett skitroligt tema att jobba med!!! Mina favoriter denna vecka får bli Pennalism, Negativism och Antirasism. Se'n gillar jag sambons (glesbygdsbilders) -ismer :-) / Emma

    SvaraRadera
  6. >Glesbygdsbilder. Jag vet faktiskt inte? Är lika konfys som du?

    SvaraRadera
  7. Vill tillägga att Glesbygdsbilders -ismer är fantastiska! Också. :)

    SvaraRadera
  8. Tackartackar! Jag lär hinta i forts om inte mina inlägg syns i tid så det iaf syns någonstans. :) Mina favoriter från veckan är ord-/bildvitsen pennalism samt snyggfyndiga dualism.

    SvaraRadera
  9. Kan inte annat än att hålla med, Glesbygdsbilders var otroligt bra. Många kul bilder den här gången!

    SvaraRadera
  10. Dualism såg jag nu! Den vinner min poäng denna (gångna) vecka!

    SvaraRadera