tisdag 14 januari 2014

Vecka 3 (svartvitt) - diskussionsforum

11 kommentarer:

  1. Ekens var skönt svart-vit. Ser ut som. en litografi

    SvaraRadera
  2. Fick en känsla av en rejäl kvalitetshöjning vecka 3. Så många snygga bilder!

    SvaraRadera
  3. Håller med! Favoriten är orkidén, superfin!

    SvaraRadera
  4. Svartvitt är läckert. Jennies är lite i linje med vad jag hade tänkt först. Men det visar sig att motiven (och snön) dyker upp när man minst anar.

    Denna vecka är favoriterna linoleum(?)trycket, gatstenarna med konst på, orkidéen och "sitta och titta på svartvitt"-bilden. / Emma

    SvaraRadera
  5. chamifoton14 har tagit ett foto på ett vattenglas (?) som jag tycker väldigt mycket om! Kollar man riktigt noga verkar det vara ett litet självporträtt med i bild också...om jag inte ser helt fel :-)
    Själv jobbar jag vidare på att försöka få in veckans tema i bloggen...att lägga upp saker i blogger.com är en kamp varje vecka, det är hundra gånger lättare i Wordpress....så finns chans att jag byter blogg snart...har försökt få upp veckans tema i 2-3 dagar nu...

    SvaraRadera
  6. Jag gillar Idas (Idalism) träsnitt. Kul att en gammal teknik funkar med ett modernt motiv!

    SvaraRadera
  7. Äntligen lyckades jag ladda upp veckans tema och samtidigt hittade jag Blixten i en härlig bild (nummer 3) inne hos Bfoton :-)

    SvaraRadera
  8. Blixten ser ut att ha fejkade Dracula-tänder :)

    SvaraRadera
  9. Kan meddela att Blixtens tänder är äkta och det såg ännu roligare ut när han var liten. Blixten hade som kattunge även lite väl långa bakben så han var en rolig syn :)

    SvaraRadera
  10. Men Blixten är ju bara så cool Amanda! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Det håller jag helt med om :)

      Radera