tisdag 21 januari 2014

Vecka 4 (broar) - diskussionsforum

10 kommentarer:

  1. Camilla går ut stenhårt ser jag! Schysst bild :)

    SvaraRadera
  2. Eftersom inläggen inte alltid kommer in rätt vecka är det svårt att jämföra temainläggen. Kan man lägga varje veckas på en faceboksida eller på en blogg, vecka för vecka? Bara bilderna? Tror det skulle uppskattas och göra det roligare?

    SvaraRadera
  3. Jag har allaera bloggar inlagda i en särskild mapp i min rss-app (jag har FeeddlerRSS på ajfånen) på mobilen, det tycker jag funkar väldigt bra och då ser man när folk har lagt in och kan lättare jämföra/titta på alla i följd.

    SvaraRadera
  4. Känner inte riktigt att jag har den tiden men om Pixie känner sig manad? :)

    SvaraRadera
  5. Tolkar jag temat för hårt, men BROAR borde väl vara fler än en? :-)

    SvaraRadera
  6. Personligen gör jag tolkningen att vi tillsammans, alla deltagare, bidrar till att broarna blir i pluralis. :)

    SvaraRadera
  7. Jag gillar discobron, motorvägskaoset och den röda järnvägsbron denna veckan. Glesbygdsbron älskar jag, men är inte opartisk där direkt, den ligger på min promenadväg :-)

    Jag tycker det härligaste med temana är just att man kan tolka det fritt. Broar som man uppfattar det själv!

    SvaraRadera
  8. Jag gillar verkligen Lego-bron, coolt att bygga en själv, när man inte hittar en. Sedan är den röda (med höjden bakom) väldigt vacker.

    SvaraRadera
  9. Annas röda bro är veckans vinnare i min bok, ihop med Claes hästbro. Gillar Twrmans första bild och Camillas också.

    SvaraRadera