tisdag 28 januari 2014

Vecka 5 (arrangerat porträtt) - diskussionsforum

8 kommentarer:

  1. Vad händer? Lördag förmiddag och TVÅ arrangerade porträtt? Själv är jag lite däckad i förkylning men porträtt kommer imorgon. Vårsalong på Liljevalchs!

    SvaraRadera
  2. Det är svårt! Det är vad som händer... Det gäller att hitta en modell, en idé och tid! Men veckan är inte slut än... Tålamod är en dygd, mister ;-)

    SvaraRadera
  3. Borde kanske legat lite senare på året denna utmaning när det är ljust efter arbetstid vilket varit mitt problem....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte nyttja elektricitet.... Är det fusk?

      Radera
  4. Jag kommer nog tyvärr vara en sådan som lägger upp foton i sista minuten pga lite för högt tryck i veckorna. Men, nu har jag till slut bidragit med två foton till ett arrangerat porträtt i alla fall :). Eftersom jag har två söner blev det två så att ingen känner sig utanför...

    SvaraRadera
  5. Om tidsaspekten säger jag - hur i h-e skulle man hinna på veckorna annat än av lycklig slump

    Om denna veckas bidrag säger jag ett stort WOW!

    /Jägar'n

    SvaraRadera
  6. Bäst denna svåra vecka: fru Wadas (speciellt det andra kortet :)), Princess, Twrman och michi! Och Amandas kort, förstås, av personliga skäl.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker om Pixies med, dom porträtten var ju redan arrangerade, både vid tagningen och på väggen. .-)

    SvaraRadera